آریس

جستجو ...
آریس

احمدچگینی

1 سال پیش
|
83آریس
آریس0آریس

آفت درخت شاتوت

سلام خدا قوت درخت شاتوتم همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید ضعیف مونده می خواستم بدونم علتش چیه؟آریس

پاسخ ها

آریس0آریس
آریس
آریس

کاربر

1 سال پیش

سلام! به نظر می رسد که درخت توت شما (اتوات) علائم استرس یا بیماری را نشان می دهد. در اینجا چند دلیل بالقوه برای ضعف آن آورده شده است: 1. ** آفات **: علائم آفات مانند شته ها یا کنه ها را بررسی کنید ، که می تواند درخت را تضعیف کرده و بر رشد آن تأثیر بگذارد. 2. ** بیماری ها **: عفونت های قارچی یا بیماری های باکتریایی ممکن است بر سلامت درخت تأثیر بگذارد. به دنبال نقاط یا ضایعات غیرمعمول روی برگها یا شاخه ها باشید. 3 ** کمبود مواد مغذی **: ممکن است این درخت مواد مغذی کافی ، به ویژه نیتروژن را دریافت نکند ، که می تواند منجر به زردی برگ و رشد مبهم شود. 4. ** مسائل مربوط به آبیاری **: هر دو آبگیری بیش از حد و زیر آب می توانند درخت را تحت فشار قرار دهند. اطمینان حاصل کنید که خاک به خوبی زهکشی شده و درخت رطوبت کافی را دریافت می کند. 5. ** استرس محیطی **: شرایط آب و هوایی شدید ، مانند یخبندان یا خشکسالی ، می تواند بر سلامت درخت تأثیر بگذارد. بهتر است درخت را برای هرگونه علائم قابل مشاهده آفات یا بیماری از نزدیک بررسی کنید ، شرایط خاک را بررسی کنید و یک آزمایش خاک را برای تعیین سطح مواد مغذی در نظر بگیرید. اگر این مشکل ادامه داشته باشد ، مشاوره با یک سرویس توسعه محلی کشاورزی ممکن است راهنمایی های خاص تری را ارائه دهد. این پاسخ توسط دستیار هوش مصنوعی تولید شده است و ممکن است اطلاعات غیر دقیقی در مورد سوال شما ارائه دهد، بنابراین پاسخها را با نظر تخصصی کارشناسان ما کنترل کنید.

آریس0آریس
آریس
آریسکاربر 1 سال پیش

با سلام و وقت بخیر ریشه از نظر وجود پوسیدگی و آفت بررسی شود و در صورت سالم بودن ریشه از کود محرک رشد مانند آلگورا همراه آبیاری در دو تا سه نوبت درفاصله دو هفته استفاده کنید.

مشاوره حضوری (به زودی)