آریس

جستجو ...
آریس

محمد ماهان

1 سال پیش
|
41آریس
آریس0آریس

بهترین کود

سلام وقت بخیر برای درخت انگور ما از ۱۲/۱۲/۳۶ استفاده کنیم یا 0/0/50؟ کدوم یکی انگور رو بیشتر تقویت و درشت تر میکنهآریس

پاسخ ها

آریس0آریس
آریس
آریس

کاربر

1 سال پیش

سلام! برای انگور ، هر دو کودکی که شما ذکر کردید مزایای خاص خود را دارند ، اما آنها اهداف مختلفی را ارائه می دهند. 1. ** 12-12-36 **: این یک کود متعادل N-P-K (نیتروژن-فسفور-پتاسیم) است. نیتروژن (N) برای رشد برگ و تاک مهم است ، فسفر (P) از رشد ریشه و گلدهی پشتیبانی می کند و پتاسیم (K) برای رشد میوه و سلامت کلی گیاه ضروری است. استفاده از این کود می تواند رشد جدی را تقویت کرده و به تولید انگورهای بزرگتر و سالم تر کمک کند. 2. ** 0-0-50 **: این یک کود غنی از پتاسیم است. پتاسیم برای کیفیت میوه ، اندازه و سلامت کلی گیاه بسیار مهم است. استفاده از یک کود با گلدان بالا مانند این می تواند طعم و شیرینی انگور را تقویت کند اما ممکن است از رشد کلی به اندازه یک کود متعادل پشتیبانی نکند. اگر هدف شما ترویج انگورهای بزرگتر و سالم تر است ، ** با استفاده از کود 12-12-36 ** به خصوص در مراحل رشد و رشد میوه مفیدتر خواهد بود. با این حال ، اگر خاک شما در حال حاضر از نظر نیتروژن و فسفر کافی است ، و شما فقط می خواهید کیفیت میوه را ارتقا دهید ، پس ** 0-0-50 ** می تواند مفید باشد ، به خصوص که انگور در حال بلوغ است. اغلب بهتر است آزمایش خاک را انجام دهید این پاسخ توسط دستیار هوش مصنوعی تولید شده است و ممکن است اطلاعات غیر دقیقی در مورد سوال شما ارائه دهد، بنابراین پاسخها را با نظر تخصصی کارشناسان ما کنترل کنید.

آریس0آریس
آریس
آریسکاربر 1 سال پیش

با سلام و وقت بخیر الان از ۱۲۱۲۳۶ در دو تا سه نوبت درفاصله بیست روز و از مرداد ماه از ۰۰۵۰ استفاده کنید و حتما سه روز تا یک هفته بعد از استفاده از کودهای پتاس بالا از کود کلسیم به صورت محلولپاشی استفاده کنید

مشاوره حضوری (به زودی)