آریس

جستجو ...
آریس

si

اذربایجان غربی، ارومیه
|
9 ماه پیش
|
68آریس
آریس0آریس

نهال انگور

سلام. دوتا نهال انگور توی گلدون بزرگ کاشتم خیلیم ازش مراقبت میکردم کود دادم جلبک دادم مرتب آبیاری میکردم. ولی الان چند مدتیه برگهاش ازپایین ددارن خشک میشن طبق عکس. درضمن ساقه اش هم از داخل سیاهی داره طبق عکس. لطفا راهنمایی کنین.آریس

پاسخ ها

آریس0آریس
آریس
آریسکاربر 9 ماه پیش

با سلام و وقت بخیر ظاهرا ابیاری نامناسب بوده و رطوبت بالا باعث بروز این علائم شده و احتمالا ریشه و طوقه هم پوسیدگی دارند، ریشه و طوقه از نظر پوسیدگی بررسی شود و ببینید قسمتی از ریشه سالم هست یا تماما پوسیده؟

مشاوره حضوری (به زودی)