آریس

جستجو ...
آریس

حسینی

8 ماه پیش
|
113آریس
آریس0آریس

سفیدک برگ انگور

سلام وقت بخیر باغ انگورمابرگاش سیاه شده چیکارکنیم چه سمی الان سمپاشی کنیم ایامیشه سولفوران یااستروپی سمپاشی کردتارفع بشهآریس

آریس0آریس
آریسکاربر

چندی پیش

متن
آریس

نمایش دیدگاه های بیشتر

پاسخ ها

آریس0آریس
آریس
آریسکاربر 8 ماه پیش

با سلام و وقت بخیر سمپاشی با یکی از سموم مذکور جهت کنترل سفیدک سطحی کارایی دارد، در سال آینده سمپاشی ها در زمان صحیح جهت کنترل این بیماری انجام شود.

مشاوره حضوری (به زودی)