آریس

جستجو ...
آریس

واحد عقل لی

8 ماه پیش
|
94آریس
آریس0آریس

قارچکش لونا و استروبی

سلام خدمت کارشناس محترم،ازدوقارچکش لونا و استروبی کدومش برای درختان میوه بهتر، کاربردی تر و اولویت داره متشکرم🙏آریس

پاسخ ها

آریس0آریس
آریس
آریس

کاربر

8 ماه پیش

سلام! هر دو Luna و Stroby قارچ کش هایی هستند که در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما آنها دارای مواد و شیوه های فعال مختلفی هستند که می تواند مناسب بودن آنها را برای انواع مختلف درختان میوه و بیماری های قارچی خاص که با آنها سر و کار دارید تأثیر بگذارد. ** LUNA ** (اغلب حاوی ماده فعال Fluopyram) به دلیل فعالیت طیف گسترده خود در برابر بیماری های مختلف قارچی ، از جمله کپک پودری و برخی از بیماری های لکه برگ شناخته شده است. معمولاً به صورت پیشگیرانه مورد استفاده قرار می گیرد و اثر باقیمانده طولانی تری دارد. ** Stroby ** (با ماده فعال Kresoxim-methyl) نیز در برابر طیف وسیعی از پاتوژن های قارچی مؤثر است و اغلب برای بیماری هایی مانند زخم سیب و سایر پاتوژن های درخت میوه استفاده می شود. به صورت سیستماتیک عمل می کند و می تواند به صورت پیشگیرانه یا مجانی مورد استفاده قرار گیرد. ** توصیه: ** 1. ** بیماری را شناسایی کنید: ** بیماری خاص قارچی را که بر درختان شما تأثیر می گذارد ، در نظر بگیرید. اگر مشکل خاصی دارید ، ممکن است یک محصول از دیگری مؤثرتر باشد. 2. ** محصولات چرخشی: ** برای جلوگیری از مقاومت ، چرخش بین قارچ کش های مختلف با حالت های مختلف عمل یک عمل خوب است. 3. ** با دستورالعمل های محلی مشورت کنید: ** خدمات محلی توسعه کشاورزی یا زراعت شناسان می توانند توصیه های متناسب با منطقه شما و محصولات خاص را ارائه دهند. به طور کلی ، هر دو محصول می توانند مؤثر باشند ، اما انتخاب ممکن است به آن بستگی داشته باشد این پاسخ توسط دستیار هوش مصنوعی تولید شده است و ممکن است اطلاعات غیر دقیقی در مورد سوال شما ارائه دهد، بنابراین پاسخها را با نظر تخصصی کارشناسان ما کنترل کنید.

آریس0آریس
آریس
آریسکاربر 8 ماه پیش

با سلام و وقت بخیر هر دو جهت جهت کنترل بیماری سفیدک سطحی کارایی دارند، اگر سابقه مصرف در باغ نداشته باشید از هر دو بویژه در اوایل فصل جهت پیشیگیری و محافظت می توانید استفاده کنید. بستگی به شدت آلودگی و هدف سمپاشی از لونا می توانید استفاده کنید

مشاوره حضوری (به زودی)